مطالعات علمی نشان می‌دهند که بیش از یکصد میلیون شهروند آمریکایی از دردهای مزمن و همیشگی رنج می‌برند. بیشترین دردها نیز به نقاط پایینی کمر (۲۷ درصد) و گردن (۱۵ درصد) مربوط می‌شوند.

ما ایرانی‌ها هم اغلب از کمردردها و گردن‌دردهای ناشی از نشستن‌های طولانی و بی‌تحرکی در عذاب هستیم، پس چه بهتر که راهی برای خلاصی از چنین آلامی پیدا کنید. در این راستا شاید بهترین توصیه‌های درمانی را بتوان از فردی گرفت که خودش توانسته بر این مشکلات فائق بیاید. این فرد کسی نیست جز «ولنتین دیکول» که توانست با اختراع نوعی سیستم ورزشی، تحرک دوباره‌ای به زندگی خود ببخشد.

این فرد بدنبال انجام تمرینات ورزشی و سقوط از ارتفاع دچار شکستگی شدید در ستون فقرات خود شد به طوری که پزشکان از بهبود یافتن وی قطع امید کردند. اما این ورزشکار روسی دست از تلاش برنداشت و توانست دستگاهی درست کند که هم خودش را از بی‌تحرکی نجات داده و دوباره به زندگی عادی برگرداند و هم کمکی به کسانی کرده باشد که از دردهای کمر رنج می‌برند.

ما در ادامه برخی از تمرینات ورزشی دیکول را برایتان نوشته‌ایم که با انجام آنها برگ تازه‌ای را در دفتر زندگی خود باز کنید و سلامتی فیزیکی را به خود هدیه کنید.

همراهمان باشید.


سرگرمی,اجتماعی,آموزشی ورزشی ,زندگی ,تمرینات ورزشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

arelyxuubf12 rumah interior-design16 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سایت آموزشی الکترومیکروتاز فروشگاه تخصصي ورزشي اكشن شاپ دانلود رایگان نرم افزار کامپیوتر و اندروید